Bestel online Bestel online Bel+31 71 36 11 000
Sluiten

Veelgestelde vragen


  1. Waar kan ik de prijzen vinden van een taxirit? Wat gebeurt er met de ritprijs als de taxi in een file terecht komt? Op onze site vindt u rechts bovenin de oranje knop ‘bestel online’. Hier heeft u de mogelijkheid om het vertrekadres en de bestemming in te geven, waarna u klikt op ‘bereken de ritprijs’. Ook is het tarief eenvoudig te berekenen via onze app. En natuurlijk kunt u altijd bellen voor een prijsopgave: 071 36 11 000. Het tarief van een taxirit is opgebouwd uit 3 onderdelen; een starttarief, de afstand (kilometers) en de ritduur. Het onderdeel ritduur (dus tijd) loopt door als de taxi in een file komt. Daardoor zal de ritprijs hoger uitvallen.
  2. Hoeveel personen mogen er maximaal in een taxi? In een taxi mogen 4 passagiers meerijden. Meer personen zijn, in verband met de verzekering, niet toegestaan. Kinderen jonger dan 2 jaar mogen op schoot worden meegenomen (u kunt ook bij reservering vragen om een autostoeltje). Ook jonge kinderen tellen wel mee als passagier.
  3. Is een taxibusje duurder dan een gewone taxi? Hoeveel personen kunnen in zo’n busje? In een taxibusje vervoeren we maximaal 8 personen. Het tarief van een taxibusje is iets duurder dan een gewone taxi. Belt u voor een prijsopgave met onze medewerkers: 071 36 11 000
  4. Hoe kunnen we de taxirit betalen? U kunt contant betalen, met creditcard of met pinpas met de mobiele pin reader. Geeft u graag vooraf aan dat u met PIN wilt betalen. Nog niet in al onze taxi’s is een mobiel pin-apparaat aanwezig.
  5. Hebben jullie autostoeltjes | kinderzitjes voor het vervoer van kleine kinderen? Uiteraard hebben wij kinderzitjes beschikbaar ook al zijn we daar volgens landelijke regels niet toe verplicht. Geeft u graag bij reservering aan dat u een kinderstoeltje nodig heeft tijdens de taxirit.
  6. Vervoeren jullie ook mensen in een rolstoel? En met een rollator? Taxi Brouwer is zeer ervaren in rolstoelvervoer en hanteert strikt de Code Veilig Vervoer Rolstoelinzittenden. Geef bij reservering van de taxi aan dat het om vervoer van een rolstoelinzittende gaat. Een rollator kan mee met iedere taxirit, dus daar hoeft u geen melding van te maken.
  7. Rijden jullie taxi’s 24/7 alle dagen van de week? En kan ik op ieder tijdstip bellen om een taxi te boeken? Onze taxi’s en taxibusjes rijden 365 dagen per jaar, 24/7. Via onze app kunt u altijd en overal direct een taxi boeken, zonder dat u ons hoeft te spreken. Ook bellen kan altijd: 071 36 11 000
  8. Rijdt Taxi Brouwer in een bepaalde regio? Of rijdt jullie taxivervoer overal? Taxi Brouwer is gevestigd op de grens van Noordwijk en Katwijk. Wij bedienen vooral de regio Duin- en Bollenstreek, Leiden, Den Haag, Amsterdam, luchthaven Schiphol en Rotterdam The Hague airport. Maar natuurlijk is ook vervoer buiten de regio mogelijk, zeker als het gaat om chauffeursdiensten.
  9. Mag ik een hond meenemen in de taxi? Huisdieren zijn NIET toegestaan in de taxi. Wij maken een uitzondering voor dieren die in een voor transport geschikte kooi/tas op schoot van de passagier kunnen worden vervoerd. En uiteraard mogen hulphonden wél altijd mee. Wilt u graag bij reservering aangeven dat er een hulphond meereist?
    Heeft u andere vragen of wilt u meer informatie? Onze servicegerichte medewerkers staan u graag te woord.Taxi Brouwer is uw gastheer in taxivervoer! Bel 071 36 11 000